Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji uług i zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

[x] Zamknij

Szukaj

Informacje

2014-02-14 14:19  (15600 odsłon)


2014-02-12 14:14  (20921 odsłon)


2012-06-07 10:59  (9729 odsłon)


Polecamy

Jak zamawiać

Jeżeli wyszukaliście Państwo na naszej stronie produkt, który Was interesuje możecie go kupić korzystając z opcji KOSZYK. Zamówienie zostanie przesłane do działu logistyki a Ty w tym czasie otrzymasz potwierdzenie zamówienia.

Nasz pracownik wystawi Państwu Fakturę VAT Pro-Forma.

Po zaksięgowaniu płatności możecie Państwo odebrać towar osobiście lub zlecić odpłatną usługę transportową.

Ceny towarów w naszym magazynie nie zawierają kosztów dostawy

Przewidzieliśmy opcję Zlecenia pilotażowego na meble „kiermaszowe” których nie posiadamy obecnie w naszym magazynie.

Zamówienia / Zapisy można zgłaszać na adres outlet@meblowy.pl
lub osobiście w siedzibie firmy. Będziecie Państwo traktowani jako wpisani na listę oczekujących na konkretny wyrób. Zamówienie będzie aktywne w naszym systemie przez 31 dni. Po upływie tego terminu należy reaktywować zlecenie pilotażowe wysyłając ponownie informację o produktach, które Państwa interesują.

Zamówienia pilotażowe są niezobowiązujące gdyż nie potrafimy przewidzieć jaki asortyment pojawi się w naszym magazynie w kolejnych dostawach.



TRANSPORT i DOSTAWY

Formę oraz sposób dostawy mebli należy wybrać indywidualnie dla każdego zamówienia. Standardem jest transport pod budynek. Usługa dostawy nie obejmuje wnoszenia do lokalu odbiorcy zakupionych towarów. Jesteśmy w stanie dostarczyć cały zakupiony towar w pełnym zakresie usług wraz z wnoszeniem, montażem mebli oraz wywozem odpadów opakowań. Koszty związane z taką usługą każdorazowo są ustalane indywidualnie.

« wróć | wersja do wydruku| odsłon: 56893